محل لوگو

آیا در سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان کلاسهای آنلاین برگزار می شود ؟


با گسترش ویروس کرونا، تمامی مدارس و دانشگاه ها به صورت مجازی تدریس کردند. دانشگاه فرهنگیان نیز از این قاعده مستثنی نبود و آموزش و تدریس خود را به صورت مجازی برگزار کرد. در این چند سال، سامانه های مختلفی برای یادگیری دانشگاه فرهنگیان به وجود آمده است که سامانه lms.cfu.ac.ir یکی از آن ها می باشد. دو گروه از افراد می توانند وارد سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان lms.cfu.ac.ir شوند. گروه اول اساتید دانشگاه فرهنگیان و گروه دوم دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان می باشند. سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان lms.cfu.ac.ir، برای تمامی استان های کشور عزیزمان ایران است. لذا، به یاد داشته باشید که هر استان، سامانه جداگانه ای ندارد. اگر شما هم جز اساتید دانشگاه فرهنگیان هستید و یا جز دانشجو معلمان این دانشگاه هستید، بهتر است که به طور مفصل با این سامانه آشنا شوید. برای آشنایی کامل با این سامانه و امکانات آن، نحوه ورود به آن و … در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این موضوع دانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

https://pasokhbama.com/lms-cfu-ac-ir/

 

با غیر حضوری شدن تمام دانشگاه ها و ارائه آموزش های مجازی ، دانشگاه فرهنگیان نیز به منظور تسهیل دسترسی دانشجویان تمام واحد های دانشگاهی ، سامانه جامع مدیریت یادگیری را راه اندازی کرده است. آدرس این سامانه به نشانی lms.cfu.ac.ir می باشد و اطلاع رسانی های مربوط به برگزاری کلاس های آنلاین و ارائه آموزش های مجازی تمام دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور ، از طریق این سامانه انجام می گیرد. در ادامه مطلب ، راهنمای کاملی از سایت lms.cfu.ac.ir که آن را به اختصار فرهنگیان lms هم می نامند ارائه کرده ایم

سامانه lms دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان با طراحی سیستم آموزش مجازی (غیر حضوری) توانسته است امکانات آموزشی لازم را برای برگزاری کلاس های درسی به صورت آنلاین ارائه دهد. با توجه به شیوع ویروس کرونا، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان، می توانند به صورت غیر حضوری در کلاس های خود شرکت نمایند. در ادامه مقاله نحوه ورود کاربران به سامانه Lms.cfu.ac.ir به صورت کامل شرح داده شده است. ورود به Lms.cfu.ac.ir در پی شروع ویروس کرونا، امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری وجود ندارد، بدین منظور دانشگاه فرهنگیان، سامانه آموزش مجازی به نشانیLms.cfu.ac.ir را برای آموزش الکترونیکی و غیر حضوری دانشجویان طراحی کرده است. دانشجویان پس از عضویت در سامانه، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانند در کلاس های درسی شرکت نمایند. lms1.cfu.ac.ir ltms تغییر رمز عبور در سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان چگونه است؟ برای تغییر کلمه عبور بعد از ورود به سامانه، باید بر روی نام و نام خانوادگی خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه سامانه کلیک نمایید و سپس در منوی باز شده بر روی گزینه “ترجیحات” کلیک نمایید. آیا سامانه زمان ورود و خروج کاربر را ثبت می نماید؟ بله، زمان ورود و خروج در کلاس، مدت زمان حضور به طور اتوماتیک در سامانه ثبت و قابل گزارش گیری توسط استاد مربوطه می باشد. راهنمای ورود به سامانه ال ام اس دانشگاه فرهنگیان دانشجویان برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان باید به سایت Lms.cfu.ac.ir مراجعه نمایند. مراحل ورود به سامانه به صورت گام به گام در ادامه مقاله شرح داده شده است: مراجعه به سایت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان به آدرس : Lms.cfu.ac.ir با انتخاب استان خود و وارد كردن شماره دانشجویی در كادر نام كاربری و كد ملی 10 رقمی به عنوان كلمه عبور وارد سامانه می شويد نام کاربری دانشجویان: شماره دانشجویی کلمه عبور پیش فرض دانشجویان: کد ملی 10 رقمی نام کاربری اساتید: کد استادی کلمه عبور پیشفرض اساتید: کد استادی برای کلاس مجازی چه نرم افزار هایی باید نصب شود؟ مرورگر فایر فاکس 32 بیتی یا کروم فلش پلیر مخصوص مرورگر مورد استفاده پلاگین کلاس مجازی ( adobe connect ) لینک نرم افزارهای ضروری: http://tehranlms.cfu.ac.ir/software/software.html http://tehranlms2.cfu.ac.ir/software/software.html آیا ورود به کلاس آنلاین با گوشی هم امکان پذیر است؟ بله با استفاده از گوشی هم امکان پذیر می باشد. برای ورود به کلاس مجازی از طریق گوشی با سیستم عامل اندروید به چه نرم افزار هایی نیاز هست؟ از Google play یا بازار، نرم افزار Adobe Connect را دانلود نمایید. از طریق یکی از مرورگرهاي وب مانند کروم یا موزیلا فایرفاکس وارد سامانه شوید، سپس براي ورود به کلاس مجازی بر روي دکمه Open Adobe Connect کلیک نمایید، تا کلاس در محیط ادوبی کانکت باز گردد. برای ورود به کلاس مجازی از طریق گوشی با سیستم عامل ios به چه نرم افزار هایی نیاز هست؟ از app store ،نرم افزار Adobe Connect را دانلود نمایید. از طریق مرورگر Safari وارد سامانه شوید، سپس براي ورود به کلاس مجازي بر روی دکمه Open Adobe Connect کلیک نمایید، تا کلاس در محیط ادوبی کانکت باز گردد.

  انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 12

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما