محل لوگو

تزریق ژل به گونه‌های افراد دارای صورت کشیده


یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار و کاملاً ساده و بدون بیهوشی تزریق ژل به گونه است. گونه‌ها به عنوان بخش بسیار مهم در قسمت وسط صورت، نقش بسیاری در زیبایی و جذابیت چهره دارند. بنابراین یکی از نواحی که هنگام جوانسازی صورت به آن توجه ویژه‌ای می‌شود گونه‌ها هستند. معمولاً با افزایش سن افتادگی گونه سبب می‌شود تا چهره‌ فرد پیرتر به نظر رسیده و زیبایی و جذابیت خود را از دست بدهد. بهترین و سریع‌ترین روش برای برجسته کردن گونه تزریق ژل به گونه است. استاندارد و ایمن بودن ژل‌ مورد نظر اهمیت بسیاری دارد. ژل‌ها از مواد مختلفی ساخته شده‌اند که همگی بطور طبیعی در بدن وجود دارند، اکثرا از کلاژن ساخته شده و با پوست و بدن انسان سازگاری دارند برای همین عارضه‌ای ایجاد نمی‌کنند. یکی از مشکلات اعتماد به پزشک کم‌تجربه و غیرمتخصص، نامتقارن بودن دو طرف صورت پس از تزریق ژل گونه است. اما یک پزشک متخصص با درنظر گرفتن ویژگی‌های صورت و تمامی شرایط از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند.

فیلرها یا پرکننده های پوستی، موادی هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، رفع چین و چروک های سطحی یا عمیق، اصلاح برخی نواقص و … در زیر پوست تزریق می شوند.

فیلرها انواع مختلفی داشته که متخصصان زیبایی از آن استفاده می کنند. در واقع تفاوت اصلی فیلرها، ماده ی تشکیل دهنده آن ها است که در میزان ماندگاری و نوع کارکرد با یکدیگر متفاوت هستند.یکی از محبوب ترین ژل ها،

آیا نتیجه ی تزریق ژل گونه غیر طبیعی و عجیب است؟

اگر تزریق ژل گونه و پشت گونه توسط پزشک با تجربه و ماهر انجام شود نتیجه آن کاملا طبیعی و زیبا خواهد بود زیرا پزشک باید پیش از تزریق با توجه به فرم ناحیه گونه و توجه به ایجاد تناسب، میزان ژل مورد نیاز و نوع تکنیک تزریق را برای دستیابی به بهترین نتیجه، مشخص کند.

دقت کنید که با تزریق بیش از اندازه برخی فیلرها به گونه، زاویه ای بیش از حد ایجاد میشود که ممکن است صورت شما را غیر طبیعی و مجسمه ای کند. در عوض استفاده از یک پرکننده با ویسکوزیته بالا مانند شامل اسید هیالورونیک با ایجاد یک ساختار نرم می تواند پوست را از لایه های زیرین جدا کرده و به گونه ظاهری برجسته و ظریف ببخشد.

مزایای تزریق ژل گونه

  • تزریق ژل گونه روشی غیر تهاجمی، بدون ایجاد برش و خونریزی است.
  • فرمدهی گونه با تزریق ژل گونه احتیاجی به بیهوشی ندارد و تنها با استفاده از بی حسی (کرم یا تزریق با توجه به شرایط زیباجو) انجام می شود به همین دلیل نیازی به بستری و ریکاوری در بیمارستان ندارد.
  • به دلیل آنکه اغلب در برجسته سازی گونه از اسید هیالورونیک استفاده می شود و این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد، بدن واکنش آلرژیکی به این ماده ندارد. بنابراین می توان این روش را یک روش امن، بدون خطر و عوارض جانبی نام برد.
  • بلافاصله پس از تزریق ژل گونه نتایج کاملا مشهود خواهد بود.اما بهترین زمان برای مشاهده نتیجه، یک ماه پس از تزریق ژل است؛ زمانی که ورم و التهاب تا حد زیادی از بین رفته و اثرات کلاژنسازی نمایان می شوند.

است که با توجه مزایای زیادی که دارد این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و معمولا جهت جوانسازی و زیبایی، از این نوع فیلر استفاده می شود.

تزریق ژل گونه باعث جبران حجم از دست رفته، کانتور کردن، قرینه سازی و جوانسازی صورت میشود البته ایجاد تناسب بین گونه ها و مابقی اجزای صورت اهمیت فراوانی دارد.و اما پشت گونه یکی از اصلی ترین نواحی لیفت صورت محسوب میشود، تحلیل رفتن بافت در این ناحیه، در افت صورت و شلی پوست تاثیر بسزایی دارد که تزریق ژل پشت گونه و جایگزین کردن بافت تحلیل رفته به لیفت صورت کمک شایانی می کند.

تزریق ژل گونه و پشت گونه یک روش بسیار قابل تنظیم بوده که ممکن است فردی با چهره استخوانی از این طریق فقط بخواهد گونه های خود را پرکند و یا فردی با صورت گرد، آن را زاویه دار کند.

تزریق ژل به ناحیه گونه و پشت گونه در تکنیک ژل لیفتینگ اهمیت بسیاری دارند.

ماده سازی گونه برای تزریق ژل در صورت های کشیده گام مهمی‌در تضمین یک روش ایمن و موفق است. قبل از عمل، پزشک یک ارزیابی کامل از تاریخچه پزشکی و سلامت فعلی بیمار انجام می‌دهد تا مشخص کند که آیا روش مناسب است یا خیر. بیماران باید پزشک را از داروهایی که مصرف می‌کنند، آلرژی‌ها یا بیماری‌های زمینه‌ای را مطلع کنند. در روز عمل، صورت باید تمیز شود و هرگونه آرایش یا محصولات مراقبت از پوست پاک شود. پزشک محل تزریق را با یک بی حس کننده موضعی بی حس می‌کند تا ناراحتی در طول عمل به حداقل برسد. همچنین مهم است که قبل از عمل از مصرف الکل و داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید تا خطر خونریزی یا کبودی به حداقل برسد. پس از عمل، پزشک دستورالعمل هایی را برای مراقبت های بعدی و قرار ملاقات های بعدی ارائه می‌دهد

بهترین نوع ژل برای تزریق به گونه

انواع مختلفی از پرکننده‌های پوستی برای تزریق به گونه‌ها وجود دارد، اما بهترین محصول تزریق ژل گونه برای صورت کشیده ، پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک (HA) مانند Juvederm یا Restylane است. این پرکننده‌ها همه کاره هستند و می‌توانند به ناحیه گونه‌ها حجم دهند و حالتی جوان را به صورت برگردانند. آنها همچنین برگشت پذیر هستند و خطر عوارض جانبی کمی‌دارند. یک انژکتور واجد شرایط و با تجربه نیازهای فردی شما را ارزیابی می‌کند و بهترین محصول و برنامه درمانی را برای شما توصیه می‌کند. انتخاب یک کلینیک و پزشک معتبر برای اطمینان از نتایج مطلوب و ایمنی مهم است.

تزریق ژل گونه به یک جلسه مشاوره بین پزشک و بیمار نیاز دارد تا در این جلسه انتظارات بیمار بیان شود و پزشک نکات رعایتی قبل و بعد از تزریق را به بیمار یادآور شود. و زمان دقیق برای انجام کار را تعیین می کنند. فقط ۲-۳ سی سی تزریق برای هر گونه مورد نیاز است. این روش حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد. اسید هیالورونیک از بهترین انتخاب ها برای تزریق ژل هستند. حتما از اجزای پر کننده اطلاع داشته باشید تا به آن حساسیت نداشته باشید و تمام داروها و مکمل های مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید زیرا ممکن است با مواد موجود در پرکننده ها اثر متقابل داشته و یا باعث لخته شدن خون شما شود.

آماده‌سازی گونه‌ها برای تزریق

دومین مرحله آماده‌سازی گونه‌های بیمار برای شروع کار است. در این مرحله صورت بیمار بصورت کامل با آب و صابون شست وشو داده می‌شود تا هیچ ماده آرایشی بر روی پوست وجود نداشته باشد. سپس پزشک ناحیه‌ای که قرار است تزریق از آنجا صورت بگیرد را استریل کرده و بی‌حسی موضعی را اعمال می‌کند. در برخی موارد، داروهای بی حسی با ژل ترکیب و همزمان با ژل به گونه تزریق می شوند، که بعد از چند ثانیه، گونه ها بی حس می‌شوند و فرد بیمار دیگر هیچ دردی احساس نمی‌کند.

https://pasokheto.ir/mashhad/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%98%D9%84-%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/

تزریق ژل گونه

مرحله سوم تزریق ژل به گونه است. در این مرحله پزشک با استفاده از یک سرنگ مخصوص میزان مورد نیازی از ژل را به گونه‌های بیمار تزریق می‌کند. تزریق ژل باید با حساسیت بالایی انجام شود. زیرا هر گونه خطا و بی‌دقتی می‌تواند زیبایی گونه شما را به خطر بیاندازد و از خوش فرمی و متقارنی خارج کند. بعد از اینکه تزریق تمام شد پزشک گونه شما را ماساژ می‌دهد تا فرم نهایی کار حاصل شود. نتایج تزریق ژل بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده می‌شود البته در چند ساعت اول گونه ها مقداری ورم می کنند و بزرگ تر از حد معمول به نظر می آیند. بخشی از اندازه بزرگ گونه، مربوط به ورم و بخش دیگر آن تزریق مقدار زیاد ژل است. با توجه به اینکه ژل از نوع موقتی و قابل جذب هستند، معمولا مقدار بیشتری تزریق می شود تا بعد از جذب حجم آن به مقدار زیاد کم نشود.
مقدار تزریق ژل به گونه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • فرم صورت فرد
  • انتظار بیمار از درمان و فرم مد نظر ایشان
  • سن فرد بیمار
  • ویژگی های پوستی فرد مانند کشش بافت پوست
  • نظر پزشک بعد از انجام معاینات لازم

تزریق ژل به گونه‌های افراد دارای صورت کشیده

یکی از کاربرد‌های اصلی فیلر‌ها اصلاح فرم صورت دلخواه هر شخص به صورت نیمه دائمی است. معمولا تزریق ژل گونه برای صورت‌های کشیده بهترین نتیجه را دارد. زیرا با حجیم شدن گونه‌ها، فرم صورت از حالت مستطیل به دایره و بیضی تغییر شکل خواهد داد. بهترین ژل برای تزریق گونه ژوودرم و رستیلین است در دنیای جراحان پلاستیک، گونه های استخوانی 70% از زیبایی صورت را تامین می‌کنند.

  انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما