محل لوگو

مزایای کاشت ریش چیست؟


  کاشت ریش و سبیل  در کرج همانند کاشت مو یکی از پر طرفدارترین روش های زیبایی برای مردان می باشد.عمل زیبایی کاشت ریش و سبیل به کمک افرادی آمده است که از عدم رشد ریش صورت خود رنج می برند. در طول تاریخ، یکی از نشانه های مردانگی داشتن ریش و سبیل بوده به همین دلیل از نظر روانشناسی ریزش ریش می تواند اثر منفی بر مردان بگذارد. همچنین جدای از علم روانشناسی، از نظر بسیاری از افراد ریش صورت مردان یکی از جذابیت های چهره آقایان خواهد بود اما صورت تعدادی از مردان به دلایل مختلف ژنتیکی، زخم ها، بیماری های ایمنی و غیره و یا دلایل دیگر قادر به رشد ریش نخواهد بود.

آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت ریش هستید؟ برای کاشت ریش FUE , DHI همانند کاشت موی سر همان تکنیکهای جراحی استفاده میشوند. بنابراین تا زمانی که موی ناحیه اهداکننده سر سالم باشد و با رنگ و بافت موی صورت شما مطابقت داشته باشد از نظر الزامات جراحی گزینه مناسبی هستید. بقیه موارد بستگی به خواسته‌ها و نیازهای بیمار دارد. اگر موی صورت شما نازک است یا زخمی روی صورت دارید و میخواهید آن را بپوشانید یا فقط میخواهید ریش پرپشت تری داشته باشید آن موقع نیازی نیست که این عمل را به تعویق بیندازید چون هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فیزیکی زندگی شما را تغییر میدهد. هر چند خیلی کم پیش می آید که عمل کاشت ریش به تعویق بیفتد و انجام نشود. اما گاهی اوقات این جراحی برای بیمار انجام نمیشود. برای مثال اگر شما در حال حاضر در فرآیند شیمی درمانی یا درمان آلوپسی یونیورسالیس هستید پیشنهاد میشود قبل از کاشت ریش کمی بیشتر صبر کنید. علاوه بر این نیاز است که تعداد موی کافی روی سر خود داشته باشید افرادی که موی کمی روی بدن خود دارند کاندید مناسبی برای کاشت ریش نیستند.

مزایای کاشت ریش 

• نتایج دائمی و کاملا طبیعی • روش جراحی ایمن و غیر تهاجمی • بدون نیاز به بیهوشی • درد و دوران نقاهت بسیار کوتاه • امکان اصلاح برای انواع مدل ها • پوشاندن دائمی جای سوختگی یا زخم درصورتی که فرد دچار ریزش مو در قسمت ریش خود باشد، انجام کاشت ریش نمی تواند از ریزش موها جلوگیری کند، اما به دلیل برداشت فولیکول های مو از قسمتی از بدن که در برابر ریزش مقاوم است، ریش های کاشته شده نیز نسبت به ریزش مقاوم خواهند بود. مطالعات نشان می دهد مردانی که دارای ریش پرتراکم هستند قوی تر به نظر می آیند و احساس امنیت و عزت نفس بیشتری دارند. همانطور که گفته شد کاشت ریش نهایتا پنج ساعت زمان نیاز دارد و بدترین عوارضی که می توانید انتظار داشته باشید چند روز تورم و قرمزی جزئی است. انواع کاشت ریش چندین تکنیک برای کاشت ریش وجود دارد که پزشک متخصص با توجه به میزان فولیکول های مورد نیاز و شرایط بانک موی فرد آنها را انتخاب می کند. تفاوت عمده روش ها در روش مورد استفاده برای استخراج فولیکول ها و کاشت آنها در محل جدید است؛ متداول ترین روش های برداشت FUE و FUT هستند. FUE استخراج واحد فولیکولی: این روش رایج ترین روش برای کاشت ریش می باشد که فرایند بسیار ماهرانه و ظریف است زیرا جهت، تراکم و زاویه هر مو را تعیین می کند و البته به تخصص و تجربه پزشک نیز بستگی دارد. استخراج واحد فولیکولی زمان بهبودی سریع تری نسبت به سایر روش ها ارائه می دهد و در اکثر موارد عوارض کمی وجود دارد، همچنین این روش هم برای ریش و هم برای سبیل نتایج بسیار رضایت بخش و سریعی می دهد. FUT پیوند واحد فولیکولار: این روش که به عنوان روش نواری شناخته می شود، یک نوار از پوست سالم موی ناحیه اهدا کننده برداشته و در نواحی مورد نیاز صورت کاشته می کند. ناحیه اهداکننده بسیار کوچک بوده و نیاز به بخیه دارد و در پنج روز اول ناحیه اهداکننده نباید لمس شود. زمان بهبود آن بیشتر از FUE بوده و ممکن است مقداری تورم در بانک مو وجود داشته باشد، اما محصولاتی برای تسکین روند بهبود تجویز می شود. با استفاده از این روش ریش پرتر به نظر می رسد زیرا به طور کلی موهای بیشتری در کنار هم کاشته می شوند.

مناسب ترین کاندید برای انجام پیوند ریش و سبیل حال که با چگونگی انجام کاشت ریش و سبیل طبیعی آشنا شدید باید بدانید که آیا کاندید مناسبی برای انجام عمل زیبایی کاشت ریش و سبیل هستید و یا خیر؟ آیا شرایط لازم یک کاندید مناسب برای پیوند ریش و سبیل را دارا می باشید؟ به دلیل استخراج واحدی فولیکول های مو، در قدم اول شما به عنوان یک کاندید مناسب باید دارای تعداد فولیکول های لازم و کافی برای انجام کاشت ریش باشید. فولیکول های ناحیه اهدا کننده از نظر رنگ و بافت باید با ریش مطابقت داشته باشند. اکثریت قریب به اتفاق فولیکول ها مطابقت داشته و مشکلی بوجود نخواهد آمد. شما کاندید مناسبی برای انجام پیوند ریش طبیعی خواهید بود اگر دارای شرایط زیر باشید: 1. ریش های بیش از حد نازک و یا رشد ناهموار در ناحیه ریش خود داشته باشید. 2. دچار حادثه سوختگی و یا هر سانحه ی دیگری شده اید و در نقاطی از ریش شما این زخم مشخص می باشد. 3. در حال حاضر ریش دارید اما خواستار ریشی ضخیم تر و پرپشت تر می باشد. 4. سبیل پرپشت تر و ضخیم تری می خواهید. 5. خواستار خط ریش منظم تر و پرپشت تر هستید.

 

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما