محل لوگو

تزریق چربی چگونه انجام میگیرد؟


ممکن است تزریق چربی را تحت عنوان پیوند چربی نیز بشنوید. این تکنیک یک عمل جراحی کم تهاجمی برای انتقال چربی است. در طی آن چربی در نواحی که انباشته شده، برداشته خواهد شد و به نواحی از بدن مانند صورت که حجم خود را از دست داده، تزریق می‎شود. با استفاده از تکنیک‌های مدرن لیپوساکشن چربی به آرامی از نواحی مانند ران، شکم و باسن جدا خواهد شد، پس از فرآوری به مایع تبدیل شده و به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. این امر منجر به ایجاد ظاهری بسیار طبیعی برای فرد خواهد شد. در این شیوه درمانی خطر بروز عفونت در حداقل میزان خود قرار دارد. چربی ها از جاهایی مثل : شکم _ اطراف باسن و پهلو برداشته می‌شود و به نواحی مثل : پیشانی _ اطراف چشم _ گونه _ خط خنده _ لب تزریق می‌شوند. چون چربی از بدن خود شخص برداشته و تزریق می‌شود بنابراین حساسیت یا دفع پیوند وجود ندارد. کاربرد های تزریق چربی عبارتند از : با افزایش سن بافت چربی کم شده و چین و چروک هایی در صورت به وجود می‌آید که با تزریق چربی به آنها این مشکلات رفع می‌شوند. مناطق لاغر و فرو رفته صورت مثل : گونه و زیر چشم با این تزریق پر می‌شوند. لب ها _ گونه ها و چانه برجسته می‌شوند. برجسته‌ کردن باسن. برای بزرگ کردن سینه و بازسازی آن کاربرد دارد. برای جوانسازی دست و برای پر کردن جای زخم فرو رفته و سوختگی ها به کار می‌‌رود. برای لیفت و کشیده شدن پوست و پر کردن صورت از این روش استفاده می‌شود. یکی از نکات مهم پشیمانی افراد بعد از تزریق چربی به بدن خود هست که با توجه به تورم بعد از تزریق پیشنهاد می شود به مدت 1 تا 2 ماه صبر کنن و نسبت به نتیجه عمل حساسیت نداشته باشید ، ماندگاری چربی تزریق شده حدود 3 تا 4 ماه است که توصیه می شود صبور باشین و مراقبت های لازم را انجام دهید. نحوه تزریق چربی در تبریز و مراحل آن : برای انجام این کار ابتدا محلی را که می‌خواهند چربی را از آن بردارند باید ضد عفونی شود و بی حس شود و با کمک سرنگ های مخصوص که سر آنها کانولا وصل شده از طریق سوراخ های کوچک، با فشار کم چربی زیر پوست به بیرون کشیده می‌شود بعد طی مراحل فرآوری، چربی ها با سرم شست و شو داده می‌شوند تا خون و مواد نا خالص آن از این برود سپس چربی به داخل سرنگ های یک سی سی کشیده می‌شود و برای تزریق آماده است

مزایای تزریق چربی به صورت چربی استخراج شده از بدن فرد خالص و صددرصد طبیعی می باشد ؛ از این رو احتمال پس زدن و بروز واکنش های آلرژیکی پس از تزریق وجود ندارد. در بیشتر افراد میزان چربی مورد نیاز در سایر قسمت های بدن ، برای استخراج وجود دارد. در هر ناحیه ای از بدن که دارای انباشت چربی باشد ، می توان چربی لازم را استخراج کرد . در بعضی از نواحی بدن چربی ها مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند ؛ نواحی مانند پهلوها ، زیر شکم ، ران ها یا کنار زانو. مدت زمان ماندگاری بافت چربی تزریقی ، به نسبت دیگر فیلرهای قابل جذب مانند ژل های هیالورونیک اسید ، بیشتر است. می توان هر چند بار که لازم است، روند تزریق چربی به صورت در تهران را تکرار کرد و هزینه بالایی ندارد. چربی که به زیر پوست تزریق می شود ، به بافت بدن پیوند می خورد و خون در آن جریان می یابد. از آن جایی که چربی پیوندی جزئی از بدن است ، در زیر پوست جابجا نمی شود. پس از استخراج چربی از بدن و خالص سازی آن ، می توان تا 6 ماه بافت چربی را در یخچال نگهداری کرد. وجود سلول های بنیادی در چربی ، سبب بهبود کیفیت بافت پس از تزریق می شوند. این روند مدت زمان نقاهت و بهبودی کوتاه مدتی دارد.

تزریق چربی به روش نانو فت یکی از روش های انجام تزریق چربی برای قسمت های مختلف بدن ، روش نانو فت و میکرو فت می باشد. این روش که جزء مدرن ترین روش ها می باشد، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. این استقبال به دلیل مزیت هایی است که این روش دارا می باشد. مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شود. ماندگاری بالا چربی با استفاده از این روش کاهش دادن هر گونه عوارض و خطر کم کردن ناحیه ی بریدگی و بالا بردن سرعت بهبود آن استفاده از مواد کاملا بهداشتی و طبیعی مراحل انجام تزریق چربی به صورت این فرایند تحت سه مرحله توسط بهترین و مجرب ترین جراح و متخصص زیبایی تهران انجام می گیرد. مرحله اول مرحله اول خارج کردن چربی مورد نیاز از قسمت دهنده است که معمولا لایه شکم یا کناره ران است. این کار معمولا با ساکشن انجام می شود. مرحله دوم مرحله دوم آماده سازی چربی کشیده شده است که این کار توسط دستگاه سانترفیوژ انجام میشود و چربی به این روش تغلیظ می شود و در سرنگهای استریل آماده تزریق به صورت می شود. مرحله سوم مرحله سوم تزریق چربی به قسمت های مورد نظر در صورت است. این مراحل تزریق چربی به صورت را هم می شود به طور سرپایی در مطب و با بی حسی موضعی انجام داد و همچنین در اتاق عمل تحت بیهوشی خفیف قابل انجام است. برای اکثر افراد که تحمل طبیعی دارند و از سلامت جسمی برخوردارند تزریق چربی را می شود با بی حسی موضعی در مطب انجام داد ولی افرادی که اضطراب دارند یاکسانی که بیماری هایی مثل فشار خون یا بیماری های قلبی یا بیماریهای طبی دارند بهتر است که تزریق در اتاق عمل و با بیهوشی ملایم انجام شود. همچنین عمل تزریق کردن چربی را برای افرادی که جراحی دیگری مثل عمل جراحی زیبایی بینی یا عمل پلک به اتاق عمل می آیند هم زمان می توانیم انجام دهیم. تزریق چربی را تقریبا به همه قسمت های صورت در صورت نیاز میتوان انجام داد. نواحی اطراف چشم، گودی زیر چشم، گونه ها، خط خنده اطراف لب ، ناحیه چانه از شایع ترین مناطقی هست که تحت تزریق چربی قرار می گیرد.

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما