محل لوگو

برای بازیابی رمز عبور به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟


ممکن است برخی از افراد بعد از ثبت نام در سایت ضمن خدمت فرهنگیان، رمز ورود به سامانه را فراموش کنند. در صورت مواجه شدن با این مشکل می بایست به صفحه اصلی سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نمایید و با توجه به شرایط خود یکی از دو گزینه “فراموش کردن رمز فراگیران” و یا “فراموش کردن رمز مدیران” را انتخاب کنید. در صورت انتخاب گزینه “فراموش کردن رمز فراگیران” صفحه ای مانند تصویر ذیل برای شما نمایان می گردد که لازم است در هر کدام از کادرهای مربوطه، کد پرسنلی، شماره همراه (موبایل )، کد ملی و کد امنیتی موجود در صفحه را برای تغییر و یا بازیابی رمز عبور درج نمایید.

در این روش لازم است وارد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir شوید و مطابق مراحل زیر رمز عبور مجدد دریافت کرده و رمز ورود فراموش کرده خود را بازیابی کنید.

مرحله اول:

ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir

مرحله دوم:

برای بازیابی نیاز به شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی نیاز دارید.

 

https://pasokhbama.com/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D8%B6%D9%85%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86/

مرحله سوم:

در سایت و سامانه ضم خدمت گزینه فراموش کردن رمز فراگیران را انتخاب کنید .

مرحله چهارم:

چند گزینه برای بازیابی رمز مشاهده می کنید. اطلاعات درخواستی برای بازیابی رمز شامل (شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی) است.

مرحله پنجم: وارد صفحه بازیابی رمز می شوید. در این صفحه لازم است نام سازمان، کد پرسنلی ، کلمه عگاهی اوقات افراد رمز عبور خود را برای ورود به سامانه ضمن خدمت و یا سایت آزمون های ضمن خدمت فراموش می کنند. در این مواقع، امکان بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت وجود دارد. به طور کلی رمز عبور سایت ضمن خدمت، همان رمز عبور سامانه جامع یادگیری فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir می باشد که مراحل ثبت نام در دوره های ضمن خدمت در این سایت انجام می شود. به همین خاطر برای بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت نیاز است افراد به سایت ltms وارد شده و رمز عبور خود را از طریق این سایت بازیابی نمایند. لازم به ذکر است که دو روش برای نحوه بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت وجود دارد. اولین روش ورود به سایت ضمن خدمت به نشانی rayadarامکان بازیابی رمز خدمت فرهنگیان در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان فراهم شد. کلیه افراد در صورت فراموشی رمز سامانه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان و سامانه itms، می توانند اقدامات لازم را برای بازیابی رمز انجام دهند. دقت داشته باشید که برای بازیابی و تغییر رمز ضمن خدمت فرهنگیان در صورت فراموشی، الزاماً باید به سامانه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان و سامانه itms اعلام شده مراجعه کرده و برای این امر اقدامات لازم را انجام دهید. از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت و بازیابی رمز عبور فرهنگیان در صورت فراموشی رمز، برای هر یک از معلمان عزیز الزامی و مهم است در نتیجه کمک خواستن از مشاوری کاردان و خبره در این رابطه می تواند بسیار مفید باشد.s.com و کلیک کردن بر روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» می باشد. دومین روش نیز ورود به سایت ltms.medu.ir برای بازیابی رمز عبور می باشد.

  انتشار : ۸ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما